02 вересня 2014

«Люблю Вітчизну я свою, вона – найкраща у цілім світі»

У всьому світі кожен зна,

Є Батьківщина лиш одна.
І в нас вона - єдина
Це наша славна Україна!



Саме таку назву мав перший урок у 2-а класі гімназії № 6 м. Херсона. Святково прикрашений клас, гарно вбрана дітвора, усміхнені вчителька та бібліотекар, схвильовані батьки. Діти за літо підросли, відвідали різні куточки нашої країни, тому і розповідають про тепле море і багаті поля, про карпатські полонини і бистрі ріки, густі ліси та безкраї степи, рідну школу і веселих друзів. Все це і є наша рідна Україна.


 Бібліотекар відділу естетичного виховання Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки провела перший урок для учнів п’ятих класів загальноосвітньої школи № 34 «Є край, де найкращі у світі пісні і цвітом чарує калина, де сонечко вперше всміхнулось мені, - це дім мій – моя Україна». Знають і поважають діти державні символи, носять український одяг та шанують народні традиції та обряди, а сьогодні ще мали змогу познайомилися з легендами про народні символи: калину, барвінок, вербу… Дорослі можуть пишатися маленькими патріотами, які переконані, що найкращий край – це рідна земля.


А ось учні 3-а класу школи № 14 разом з бібліотекарем створили родинне дерево «Україна – єдина країна, а ми - єдиний клас». Жовто-блакитні стрічечки стали листочками побажань нашій вільній, суверенній і незалежній державі, ім’я якій – Україна!




Анжела Ракша
завідуюча відділом естетичного виховання

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік