Сторінки

15 травня 2014

Тренінги... Проекти. Переможці!

Сьогодні у Херсонській обласній бібліотеці для дітей імені Дніпрової Чайки відбулося засідання конкурсної комісії з визначення переможців у конкурсі проектів «Люблю Отчизну я…», присвяченого 200-річчю від дня народження М. Ю. Лермонтова.
Участь у цьому спеціальному конкурсі могли взяти працівники методичних центрів галузі освіти, вчителі шкіл, шкільні та дитячі бібліотекарі Херсонської області - випускники тренінгової програми, організованої спільно Департаментом освіти і науки, молоді та спорту Херсонської облдержадміністрації та обласною біблоітекою для дітей ім. Дніпрової Чайки.
Серію тренінгів з написання грантових проектів було проведено протягом лютого-березня, а участь у лермонтовському ювілейному конкурсі була задумана як певною мірою "залікова робота".


Конкурсною комісією до фінального "очного" захисту були запрошені автори п'яти проектів, а саме:
Кушнір Л. П., методичний кабінет, м. Каховка, - із проектом міської літературної вітальні "Поэт и время";
Буланова І. М. та Зуденкова І. М., Скадовська ЗОШ I-III ст. № 2, зі спільним проектом «Одинокий Демон русской литературы»
Гапон Т. В., Станіславська ЗОШ I-III ст. Білозерської районної ради,  - проект під назвою «Мятежный гений вдохновения…»
Звягінцеа Н. Д., зав. відділом Херсонської ОБД ім. Дніпрової Чайки, що презентувала проект «Поэт. Эпоха. Маскарад»
Чорноіван Н. І., Цюрупинська спеціалізована ЗОШ I-III ст. № 4, - проект «М.Ю.Лермонтов: наследие»
 
Пошукувачі-фіналісти, що прибули на захист проектів, отримали можливість продемонструвати їхні сильні сторони, обгрунтувати власний вибір формату основного заходу та супутньої проектної діяльності, обгрунтувати свій грантовий запит.
Заслухавши виступи, що супроводжувалися слайд-презентаціями, фіналісти очікували рішення конкурсної комісії. І от - урочиста мить! Оголошуються переможці конкурсу!
  
І місце посів грантовий проект «Мятежный гений вдохновения…» Тетяни Вікторівни Гапон (с. Станіслав Білозерського району).
Члени конкурсної комісії відзначили масштабність та багатогранність цього проекту, в якому органічно поєдналися творчі конкурси, літературний та образотворчий, підготовка і проведення учнями 6-11 класів - цільовою групою проекту - інтерв'ю з відомими особистостями, педагогами й науковцями нашого краю, видання збірки кращих робіт, створених в результаті проектної діяльності, і, як підсумок спільної піврічної роботи - організацію "круглих столів" та конференції, у співпраці з партнерами - молодіжним центром.
Проект імпонує ще й тим, що Станіславська ЗОШ ім. К. Голобородька планує виїзди у інші села свого району (як от Широка Балка, Олександрівка), з метою популяризації творчості М.Ю.Лермонтова та проведення міні-конкурсів на місцях.


ІІ місце конкурсна комісія віддала  проекту Надії Дмитрівни Звягінцевої «Поэт. Эпоха. Маскарад», основу якого складає театралізована інтерактивна постановка за авторським сценарієм-п'єсою, присвяченою життю і творчості письменника-ювіляра. Проект передбачає не лише серію вистав ("домашніх" та "гастрольних" - у херсонських школах), а і створення відеоверсії та поширення її у дитячих та шкільних бібліотеках міста і області. Інноваційна родзинка проекту полягає в оригінальному підході до розкриття теми (через віртуальний діалог Лермонтова з великими ровесниками й сучасниками - Т.Г.Шевченком, М.В.Гоголем, О.С.Пушкіним), використанні символіки й образності "маскараду", а також новаторському вирішенні у створенні візуальних ефектів - передбачається створення віртуальних об'ємних декорацій (технології 3D), що надає постановці мобільності і дозволяє її відтворювати на різноманітних "сценічних" майданчиках: і в читальній залі бібліотеки, і в актовому залі школи або й на "великій сцені".


ІІІ місце було присуджено проекту Лідії Пилипівни Кушнір "Поэт и время" - міська літературна вітальня. Така форма проведення загальноміського заходу дозволить, за задумом автора проекту, об'єднати зусилля вчителів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів, вихованців міської школи мистецтв (а вони в рамках проекту підготують музичні номери і виставку ілюстрацій), міського Будинку дитячої та юнацької творчості, а також районного Палацу культури, місцевих художників і майстрів слова, які будуть запрошені на зустрічі у вітальні з виступами.

     
Значущим моментом, спільним для кожного із заявлених проектів, є насиченість медійними складовими, а також компонентами, що передбачають залучення учасників проектів до спільного створення медіаресурсів та змістовного веб-контенту, тож їхня реалізація може справити помітний вплив на впровадження елементів медіаосвіти у ряді навчальних закладів області. На думку організаторів конкурсу, реалізація креативних інноваційних ідей, окрім досягнення прямої мети, визначеної в умовах конкурсу, сприятиме також соціалізації школярів - основної цільової групи кожного з проектів, що були подані на конкурс і перемогли.

До речі, кінцевий термін реалізації проектів - 30 жовтня цього року. Давайте разом стежити за їхньою реалізацією - і чекатимемо звітів!
 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік