Сторінки

21 жовтня 2019

Як обговорювати з дитиною прочитане?

Обговорення книги з дитиною – справа непроста, але водночас корисна і необхідна. Розмова про прочитану історію робить книгу ближчою і зрозумілішою, вона запам’ятовується, в ній відкриваються нові глибини змісту. То як же правильно  та цікаво провести таку розмову з дитиною? Саме таку важливу тему  у  недільній батьківській школі Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки ми обговорили під час чергового засідання, що підготувала бібліотекар молодшого відділу. Цього разу спілкування проходило у форматі тренінгу. Спочатку учасники прослухали корисну інформацію про методи і прийоми в  обговоренні книг з дітьми різного віку – від дошкільнят до підлітків, обговорили їх та поділились  «своїми особистими» прикладами.

Під час практичного блоку ми опрацювали книгу чарівних казок з терапевтичним ефектом  Галини Буділової  «Хто вкрав у зебри смужки?». На прикладах вчилися формулювати правильні запитання до текстів. Друга частина роботи  була націлена на прочитання історій та складання алгоритму  бесіди з дитиною. Для цього були взяті книги із серії « Моя Казкотерапія»: «Кнопик-переможець», «Брехливе мишеня», «Сорока-злодюжка», «Будь собою» та інші.

Отже, прочитана разом з дитиною книга не лише зближує, а й дає можливість знайти  багато спільних тем для спілкування, що  здебільшого можуть сформуватися у процесі обговорення. Тож читайте, обговорюйте, знаходьте нові спільні  сімейні уподобання. А наступного разу усіх чекатиме зустріч у  інформаційному  бюро, де поспілкуємось на тему  «Мотивування дітей на успіх або 12 книжок про людей, які змінили світ».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік