Сторінки

17 лютого 2020

Соціокультурний компонент у вивченні німецької мови

Бібліотекарі сектору документів іноземними мовами Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки взяли активну участь у проведенні тижня іноземної філології в Херсонському ліцеї херсонської обласної ради. Для учнів 9, 10 та 11 класів з поглибленим вивченням іноземних мов були проведенні заходи, на яких ліцеїсти могли дізнатися багато нової та цікавої інформації про культуру та історію Німеччини та німецькомовних країн.

Відео-екскурсія «Архітектурний ландшафт Німеччини» познайомила старшокласників з найбільш відомими замками, які приваблюють до Німеччини туристів з інших країн світу, а також знавців і шанувальників архітектурних стилів та творів мистецтва, що зберігаються у замках.

Кожен замок має свою багату історію, яка тісно переплетена з іменами видатних митців, історичних особистостей, які творили історію своє країни, держави та зробили вагомий внесок в її культурний та економічний розвиток. Замки та фортеці вважаються живими свідками історії і, мабуть, тому вони цікаві усім, хто вивчає історію та мистецтво. Ми також переглянули відеофільми і безліч фотографій, прослухали коментарі відвідувачів замків.
Учні 11-го класу взяли участь у літературному квізі «Хто є кому в новелі Томаса Бруссіга «Сонячна алея». Ліцеїсти познайомилися з вулицею, яка була поділена Берлінським муром на дві частини, і на ній відбувалися події, що описані автором в новелі та стали сюжетом для однойменного фільму. Учні отримали фото з героями новели та мали описати поведінку героїв або навіть скласти діалог між зображеними героями. Було цікаво послухати ідеї та думки підлітків, тим більше, що в новелі йдеться про їхніх однолітків, їхні проблеми та життя.

Бажаємо усім учням гарних успіхів у навчанні та сподіваємося, що отримані знання стануть їм у нагоді.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік