Сторінки

13 жовтня 2020

Екологічний бумеранг

У рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек відбувся воркшоп «Екологічний бумеранг», який опрацьовували учні 8-9 класів гімназії №14 Херсонської міської ради разом з завідувачкою медіа-центру Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки.


Екологічна тематика для медіа-воркшопу була обрана саме за тематикою цьогорічного місячника шкільних бібліотек, що проходить під гаслом «Шкільна бібліотека та екологічна просвіта учнів», головною метою якого є  привернення уваги до екологічних проблем і активізація роботи бібліотеки з екологічної просвіти підростаючого покоління спільно з учасниками освітнього процесу.


Так під час заходу відбулося закріплення вивчення двох тем з медійної та інформаційної грамотності: маніпулятивні можливості під час створення постерів і реклами. Та вивчення і дослідження чотирьох тем з екології.

Спочатку вступне слово модератора воркшопу. Потім об’єднання дітей в чотири команди з відповідними напрямками роботи:

«ПОВІТРЯ» -  інформація і факти про стан атмосфери;

«ВОДА» -  інформація і факти з екологічної проблеми водного басейну;

«ЗЕМЛЯ» - інформація і факти деградації земель;

«ТВАРИНИ» - інформація і факти про знищені види тварин.


Діти отримали кейси-практикуми з великою кількістю інформації та фактів за їхньою тематикою. Та створили постер з підручних матеріалів (ватман, маркери, кольорові стікери).

Після того, як кожна команда презентувала свою роботу, модератор разом з учнями підвели підсумки та перспективи екологічного стану навколишнього середовища.




Наступним етапом роботи воркшопу стала гра «Екологічний базар».

Командам було запропоновано уявити, що екологічне становище на планеті Земля погіршилося і звичайними товарами для людства стали запропоновані варіанти (пляшка живої води, повітря у пакетах, парасолька від кислотного дощу, респіратор від смогу). Завдання команд - використовуючи вже засвоєні інформацію та факти з екології, створити рекламу відповідних товарів. Далі - презентація командами реклами свого товару. І загальний підсумок з екологічної проблеми людства.

На завершення воркшопу дітям було запропоновано виконати домашнє завдання в підготовці нової теми з медійної та інформаційної грамотності екологічної тематики, а саме - створення відео-репортажу про тварин чи рослини свого краю.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік