Сторінки

09 березня 2021

Книжки читаємо – мовлення розвиваємо!

«Найбільше і найдорожче добро

кожного народу – це його мова».

Панас Мирний

Мовлення є основним засобом спілкування. Сергій Аксаков писав: « Слово є перша ознака свідомого, розумного життя. Слово є відтворення усередині себе світу». Відтворення це йде все життя, але особливо інтенсивно – у перші роки життя. І дуже важливо допомогти дитині якомога успішніше оволодіти цим прекрасним даром.

Тож як це зробити? Як використати при цьому художню літературу?  Саме цим питанням була присвячена зустріч батьків молодшого відділу.

В першу чергу ми з’ясовували , чому діти не розмовляють та що робити? На прикладах розбирали, що читати дітям різного віку, аби мотивувати їх до говоріння. Покроково розглянули алгоритм роботи над  віршованими творами та казками.

Важливим етапом у розвитку мовлення дитини – це вміння запитувати. Адже це перший крок до правильного ведення діалогу. Як навчити дитину ставити запитання? З чого почати? Як пояснити незрозумілі слова?  Та, зрештою, як провести бесіду за змістом твору?  Аби краще зрозуміти основні складові  роботи над текстом, розібрали казку «Рукавичка». Дібрали запитання та відповіді на них.

Насамкінець батьки отримали пам’ятку «Як провести бесіду за змістом твору?»

А наступного разу запрошуємо  долучитися до обговорення не менш важливої і цікавої теми «Книжковий фундамент для маленького ерудита».


Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік