Сторінки

16 січня 2022

Гейміфікація в бібліотеці та сучасній системі освіти

Гра є найважливішою самостійною діяльністю дітей дошкільного та молодшого шкільного віку і займає велике місце у їх житті. Ця діяльність у всіх її різноманітних формах - це одне з головних засобів фізичного і психологічного розвитку. Тому сьогодні в сучасній системі освіти, як і в бібліотечній практиці, все більше використовується гейміфікація як інноваційний процес навчання та пізнання.

Саме з цього приводу працівники Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки завітали до учнів початкової школи№44, щоб зацікавити їх незвичним процесом навчання та нагадати про користь книги та читання.


Читачі-учні 3- х - 4- х класів залюбки взяли участь у грі, складові якої були математичні приклади, задачі, ребуси, головоломки. Знайти кораблі та міни, які розташовувалися на ігровому полі «Морського бою» - завдання непросте  - тут потрібно було підключати консеквентивне, логічне мислення та кмітливість, зосередитися, передбачаючи наступний хід суперника. Потрапляючи на «палубу корабля» гравці обов’язково виконували математичне завдання і заробляли бали.


Таке математичне дозвілля дозволило присутнім розвити подальшу зацікавленість предметом та переконатися, що вивчення цієї науки в край необхідне кожній людині будь-якої професії. 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік