14 листопада 2016

"Мене дощик не намочить, наді мною є грибочок"

Неділя, дощ, холодно… Чи прийдуть наші маленькі «пізнайчики»? Чи захочуть батьки в таку погоду виходити з дому, та ще й так рано – на десяту годину? Такі були думки бібліотекарів зранку.

Прийшли… прибігли, тікаючи від дощу. Бібліотека наповнилась дитячим сміхом і зразу настрій піднявся.

«Мене дощик не намочить, наді мною є грибочок», – саме такою була тема чергового заняття клубу «Пізнайко», що працює у секторі періодичних видань Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки.

І, як виявилось, дуже актуальною, бо мова йшла про парасольку.


Здавалося б, така звичайна річ, а як захопила увагу хлопчиків та дівчаток!

Сьогодні парасольки дуже різні і є у всіх. А чи є вони у іграшок?


Для улюбленої ляльки, котика, ведмедика чи робота бібліотекарі запропонували виготовити парасольку своїми руками.


Заготовки готові, але ще потрібно творчо попрацювати: зробити їх різнокольоровими, вирізати і правильно скласти.



Тепер іграшкам дощ не страшний. Ось які вийшли парасольки!


«Як похмуре неба личко, ну а я кудись іду,
Диво-хатку невеличку в рюкзачок собі кладу.
А коли сльозам дасть волю небо хмарне і сумне
Я відкрию парасолю, захистить вона мене».


Ця весела дитяча пісенька «Парасолька» (слова Валентини Попелюшки, музика Ігоря Білика) спонукала до танцю дітей та їх матусь.



Від таких веселощів навіть погода покращилась – сонечко виглянуло!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік