Показати першокласникам, наскільки багатогранним може бути мистецтво, фахівці естетичного відділу Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки вирішили на пізнавальній зустрічі, куди запросили учнів Херсонської спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів №54 з поглибленим вивченням іноземних мов.
На початку заходу школярам запропонували невимушений старт – ігровий момент «Будинок мистецтва». Такий прийом одразу допоміг зрозуміти, що мистецтво не обмежується лише малюнками чи музикою, а живе в кожній дрібниці, створеній людиною з уявою.
Діти знайомилися з музичним мистецтвом: прислухалися до темпу, намагалися відчути настрій мелодій та зрозуміти, як музика може «малювати» настрій без слів. Скульптура відкрилася як мистецтво, що живе у просторі, де матеріал раптом перетворюється на персонажа чи історію. А світ мультиплікації нагадав, що навіть кілька простих кадрів здатні оживити вигаданих героїв і створити цілу казку.
Під час знайомства з образотворчим мистецтвом школярі відкривали для себе жанри живопису: натюрморт, портрет і пейзаж. Окремою сторінкою стала «галерея чудернацьких картин» Жуана Міро. Його роботи, на перший погляд прості й химерні, викликали зацікавленість. Малеча розглядала вигнуті лінії, яскраві плями, смішні фігури й намагалася вгадати, що саме художник хотів сказати. І було особливо приємно спостерігати, як перші власні інтерпретації народжувалися прямо під час споглядання: хтось бачив у роботах Міро зорі, а хтось – казкових чи вигаданих істот.
У цьому знайомстві з мистецтвом головним стало не запам’ятати терміни, а відчути: кожен вид творчості говорить по-своєму. І якщо дитина дозволяє собі слухати, дивитися й ставити питання, то мистецтво обов’язково відповість щиро, просто й по-дитячому мудро.



Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік