04 лютого 2013

Подорож українськими народними казками


3 лютого відбулося друге засідання клубу «Читай-компанія – мандрує»  на «Українському Літ.причалі» у формі подорожі  українськими народними казками.
Відповівши на питання вікторини «Казкового калейдоскопу», компанія «читайликів» відгадала «Загадки з рукавички», а на «Стежині «Казкарії» на дітей чекали «телеграми» від героїв казок. («Відпав бочок. Пришліть соломи», «Діду, чекай на мене з гостинцями: як бігтиму повз криницю – принесу тобі водиці, зірву кленовий листочок, біжучи через місточок»; «Змія переміг! Оленку врятував! Готовий до нових подвигів!»)




На гостинах у бабусі з дідусем дуже добре, тому і вирішили учасники клубу допомогти їм у нелегкій роботі - зібрати врожай,   інсценізувавши казку «Ріпка».
Гарні актори наші діти! Та ще й дідусь, який разом з онуком прийшов на засідання клубу, став у пригоді дітворі, допоміг витягти Ріпку. У нього була найвідповідальніша роль, адже він був Мишкою. Що ж, залюбки попрацювали, поспівали пісень героїв українських народних казок і   …  
«Ой у лісі дивина,
Ти ж дізнайся де вона!
Все собі уявляй
І мене виправляй!»



Що це за завдання? А це «Казки навиворіт»:
«Були собі дід та баба. І була в них Лисичка – дуже неслухняна. Ось одного разу вирішила вона втекти від діда з бабою, вистрибнула через віконечко та й пішла до лісу. Йде собі, йде, аж раптом бачить: стоїть таке кругле-прекругле й хижо всміхається: «Лисичко, Лисичко, а я тебе з’їм!»
«А я тобі пісеньку заспіваю:  Я від діда з бабою втекла, то й від тебе втечу!» - зухвало мовила Лисичка…»
Ось така плутанина. Спробуйте розберіться самі, що тут не так.
А на кінець засідання всі переглянули казку «Кривенька качечка».
Анжела Ракша,
головний бібліотекар
відділу обслуговування
учнів 1-4 класів

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік