понеділок, 4 лютого 2013 р.

Книги - йога - щастя


3-го лютого у Херсонській обласній бібліотеці для дітей відбулась зустріч з Юрієм Хомутовим тренером з йоги, учнем Школи йоги Смірнова. Ініціаторка зустрічі Оксана Стремоусова, завідувач відділу обслуговування учнів 5-9 кл. запросила його взяти участь у проекті відділу  «Практика самоконтролю для батьків та дітей».


Юрій провів лекцію та провів з аудиторією кілька вправ з йоги.
-            Я займаюся йогою 5,5 роки,  оскільки зрозумів, що лікарі мені не зможуть допомогти, – говорить 50-річний Юрій. -  Будь-яке лікування було нетривалим. Усі мої симптоми, у тому числі остеохондрозні, повертались знову. Зараз я кожного дня займаюся дихальними і силовими вправами.
Юрій Хомутов також запропонував книги – Йога для всіх; Іванов. Хатха-йога; М.Ніколаєва. Хатха-йога та ін.

Він впевнений, що посмішка – це показник стану щастя людини. І привів приклади, що дитина посміхається в день 300 разів,  а дорослий лише 3-чі. Оскільки на дорослу людину впливають стереотипи, соціальні очікування, психічний стан змінюється із-за стресів, а це відображається на тілі людини. Найголовніше, за словами тренера, це спосіб життя – щоденне споживання чистої води, достатня кількість кисню та сонцю, фізичне та психічне розслаблення та правильна осанка. На його думку, основна концепція йоги – навчитися управляти своїм мозком та емоціями.
Присутні зробили дихальні вправи, дізналися про вчення йоги та змогли задати особисті питання тренеру.
 Оксана Гунько

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік