Зима у мистецтві відкривається не одразу снігом і морозом, а деталями, які змушують зупинитися й уважно придивитися. Саме з такого спостереження почалася зустріч, під час якої фахівці відділу естетичного виховання Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки запросили учнів 5 класів Херсонського Таврійського ліцею та учнів четвертого класу Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 54 з поглибленим вивченням іспанської та інших іноземних мов у світ зимових образів, де ця пора року оживала в картинах, ілюстраціях і поетичних рядках.
Розмова про зиму перетворилася на дослідження того, як мистецтво передає характер пори року. Діти уважно спостерігали за кольорами, світлом та деталями картин і ілюстрацій, помічали, як відтінки й композиція впливають на настрій, відчували контраст між холодним і теплим, спокійним і динамічним. Через обговорення та інтерактивні ігри, такі як «Поетичні підказки в картинах» та «Відгадай настрій картини», вони вчилися помічати тонкі нюанси, уявляти рух і стихію, розуміти, як художники передають емоції та атмосферу без слів, і сприймали зиму як цілісний мистецький простір.
Поступово увага школярів переключилася на взаємодію різних видів мистецтва. У грі «Зимові образи: вгадай і побач» учасники спостерігали, як художники-ілюстратори візуалізують зимові мотиви – метелицю, мороз, бурульки. Разом із знайомством із музикою та театральними постановками, зокрема балетом «Снігова королева», діти навчалися помічати, як кожен елемент передає настрій і емоції, і глибше відчувати атмосферу зимової пори.
Так поступово зима постала як багатогранний мистецький світ, де кожен елемент від кольору і руху до слова та світла взаємодіє, створюючи цілісне відчуття атмосфери й настрою.



Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік