24 серпня 2025 року ми відзначаємо 34-ту річницю Акту проголошення незалежності України, яким сповіщено на весь світ створення самостійної української держави. Пам’ятаючи цю знаменну подію, бібліотекарі читальної зали Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки створили віртуальний культурно-історичний бренд-бук України як символ національної ідентичності, глибокої пам’яті та сучасного бачення майбутнього.
Цей бренд-бук є останньою експозицію в рамках проєкту літніх читань «НаШІ у світі. Музей читацьких відкриттів». Він «експонується» у Залі №12 під символічною назвою «Українські терикони на мапі світу», яка є не лише географічною ознакою, а й потужним брендом української ідентичності.
Терикони – це не просто промислові насипи Донбасу, а метафора стійкості, праці та глибокої історичної пам’яті нашого народу. Терикон перетворюється на знак, що говорить світові про Україну.
Експозиційна форма бренд-буку має на меті осмислити візуальний та смисловий код української культури не просто як набір графічних елементів, а як історія, розказана через символи, кольори, шрифти та наративи, що відображають дух українського народу.
До бренд-буку увійшли такі рубрики: «Державні символи України», «Князі і княгині», «Гетьмани України», «Керманичі нового часу», «Природні дива України», «Народні символи України», «Архітектурні дива України», «Мова – ДНК нації», «Київ – столиця України» й «Україна у книгах».
У Залі №12 кожен читач може відкрити для себе нові сенси, переосмислити знайоме і відчути гордість за свою країну.
І представлений у ній бренд-бук – це можливість показати світові, хто ми є, і чому наша культурна ідентичність варта уваги. Він як вишиванка, де кожен елемент має значення, а кожна «нитка» оповіді – це частина нашої історії, нашої національної душі.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік