На черговій зустрічі локального центру «Інтеграція через діалог» група продовжила свою роботу над активізацією розвитку пізнавальних процесів. Вже завершився блок занять, спрямованих на розвиток уяви і фантазії, і розпочинаються заняття на розвиток емоційно-вольової сфери дитини. Завданням корекційного заняття є сприяння розвитку розуміння мімічних виразів обличчя, вміння розрізняти міміку, самостійно свідомо користуватися мімікою для вираження своїх емоцій.
Під час заняття використовувались вправи: «Сонечко», «Обличчя», «Маленький привид», ігрова вправа «Невдоволення-задоволення». Гра «Я радію, коли…» допомогла розповісти дітям про внутрішній світ, про їх взаємини як з батьками, так і з однолітками. Обовязковим заввданням для дітей є намалювати малюнок «Неіснуюча тварина», що символізує у дітей образу. Завершили роботу в групі вправою «Способи підвищення настрою», під час якої обговорювали, як можна самому собі підвищити настрій.
Під час заняття використовувались вправи: «Сонечко», «Обличчя», «Маленький привид», ігрова вправа «Невдоволення-задоволення». Гра «Я радію, коли…» допомогла розповісти дітям про внутрішній світ, про їх взаємини як з батьками, так і з однолітками. Обовязковим заввданням для дітей є намалювати малюнок «Неіснуюча тварина», що символізує у дітей образу. Завершили роботу в групі вправою «Способи підвищення настрою», під час якої обговорювали, як можна самому собі підвищити настрій.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік