02 березня 2015

Я люблю Україну

2 березня до відділу обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів завітали вихованці Херсонської спеціаліьної загальноосвітньої школи-інтернату I-ІII ступенів (для глухих дітей) на годину патріотичного виховання «Я люблю Україну». На початку заходу діти з обмеженими можливостями познайомилися з новими, незвичайними, дивовижними книгами відділу.




Потім завдяки інтерактивній грі пригадали назву країни, в якій ми живемо, назву столиці нашої держави та державну мову, склали прислів’я та приказки, за підказками вгадали назви українських страв, за портретами – ім’я та прізвища відомих українців, яких знає світ та серед багатьох символів інших країн знайшли українські – державні та народні.

Наприкінці заходу діти власноруч виготовили паперовий рушник.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік