19 січня 2025

Найкращі з кращих: Топ книжкових порад

Початок року – час, коли складають плани на цілий рік, у тому числі і читацькі. І в цьому найкраще допомагають книжкові поради експертів у дитячо-підлітковій літературі – бібліотекарів, літературознавців, членів журі літературних конкурсів та премій.
Щоб допомогти школярам розібратися у тому, які саме книги обрати для читання на дозвіллі, співробітники читальної зали Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки презентували добірку найпомітніших книжок середнього шкільного віку для учнів 7А класу Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №50 імені Романа Набєгова Херсонської міської ради та учнів 5-6-х класів Херсонського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» № 15 Херсонської міської ради.
Під час заходу підлітки дізналися, які книги були відзначені престижними літературними преміями або включені до рейтингів найкращої літератури 2024 року. Так, вони залюбки поринули у пригодницькі і детективні історії («Пірнути в Київське море» Інни Данилюк, «Песа і Пес»: наш лапатий експрес» Оксани Лущевської, «Загадковий злочин у музеї таємниць» Олександри Орлової), вподобали також книги, де реальний світ переплітається із вигадкою («Дивокровці» Катерини Корнієнко, «Діти вогненного часу» Мії Марченко та Катерини Пекур), взяли на замітку для прочитання терапевтичні історії («Сміховисько» Світлани Ройз, «Повний нуль» Ольги Савицької), а також були приємно здивовані, що літературні герої (наприклад, місто Київ та намальовані дивозвірі) можуть самі звертатися до читачів на сторінках книг та розповідати їм дивовижні історії («Таємне життя дивозвірів» Марії Примаченко» авторки Марини Макущенко, «Київ. Неймовірні історії великого міста» Валентини Вздульської) та інші.
Далі семикласники завдяки рубриці «З книжки – на екран» довідалися про кращі книжкові екранізації, а отже, варті перегляду на дозвіллі.
А шестикласники через серію літературних вікторин перевірили свої знання художньої літератури. Книжкова мозаїка допомогла нам згадати класичні і сучасні «Дитячі книги про Різдво і про добро», а гра у форматі хронології дала дітям можливість поглянути на «Історію України крізь призму художніх творів».
В кінці заходу учні поділилися, які книги їм припали до смаку, а бібліотекарка наголосила на тому, що читання книг — це одне з найкрутіших форматів для якісного і змістовного дозвілля.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік