понеділок, 16 травня 2016 р.

«Інтеграція через діалог»

Після невеликої перерви в роботі Херсонського Локального центру 15 травня відбулась зустріч в бібліотеці з дітьми-переселенцями та спеціалістом-психологом проекту «Інтеграція через діалог». Метою проекту є освітня, психологічна та інтеграційна допомога дітям, які постраждали від воєнних дій на Сході України та анексії Криму.



Під час цього заняття з психологом діти мали змогу поглянути на себе з іншої сторони під своїм власним вигаданим ім’ям. Спочатку учасники програми переглянули мультфільм «Шкідливі звички-сестрички», а потім продовжили роботу за допомогою корекційних ігрових вправ. Наступна гра «Моя кулька», мета якої - можливість вийти з власного «Я», подивитися на себе по-іншому й у перспективі стати іншим. Кожному учасникові групи пропонують назвати себе власним або вигаданим ім'ям, і тільки назване ім'я фігуруватиме у спілкуванні. Вибір імені говорить про те, як дитина сприймає своє «Я» з негативної точки зору. Після того, як усі учасники групи назвали свої імена, дітям було запропоновано подумати й намалювати малюнок «Моє нове ім'я в моїй сім'ї», який у вигляді символів або образів зобразив би зміст ставлення в родині до негативного обраного імені. Після виконання малюнка проводиться обговорення робіт.




Наприкінці роботи виконується вправа «Слухаємо себе». Мета вправи: розвиток здатності до релаксації, уміння слухати себе й визначати свій настрій; уміння діагностувати емоційне самопочуття учасників групи. Дітям пропонують сісти в зручній позі, заплющити очі, розслабитися й прислухатися до себе, ніби зазирнути в себе, й подумати: що кожний відчуває, який у нього настрій. Через кілька хвилин усі учасники групи по черзі розповідають, не розплющуючи очей, про те, як вони почуваються і який у них настрій. Вправа дає змогу діагностувати емоційне самопочуття дітей, сприйняття ними форм і методів роботи групи.

Наступна зустріч відбудеться 22 травня о 10.00 в приміщенні Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік