16 квітня в Херсонській обласній бібліотеці для дітей ім. Дніпрової Чайки відбувся захист-презентація розроблених сценаріїв занять і комплексів медіа- та дидактичних матеріалів у міжвідомчому корпоративному проекті «Основи медіаосвіти: бібліотечна складова».
Перші напрацювання, зроблені дитячими бібліотеками – обласною бібліотекою імені Дніпрової Чайки та Центральною дитячою Херсонської ЦБС – вже не лише протестовані на практиці та рекомендовані до опублікування експертами, а й вже готуються до розміщення на спеціальному блозі «Бібліотечні медіауроки».
Кожна творча група продемонструвала і високий клас у структурній та сюжетній побудові уроків, винахідливість та розмаїття у доборі інтерактивних компонентів, і чудові інноваційні ідеї та майстерно виготовлені медійні презентації (анімовані й озвучені, яскраві й оригінальні).
Звичайно, під час обговорення прозвучали й констуктивні пропозиції та доповнення, розгорталися гарячі дискусії щодо рівня складності навчального матеріалу та його змістовного насичення – спільно вишукували «золоту середину», аби й вимоги програми виконати і, не намагаючись навчати «усьому й одразу», послідовно нарощувати знання й уміння школяриків із класу в клас.
Перші напрацювання, зроблені дитячими бібліотеками – обласною бібліотекою імені Дніпрової Чайки та Центральною дитячою Херсонської ЦБС – вже не лише протестовані на практиці та рекомендовані до опублікування експертами, а й вже готуються до розміщення на спеціальному блозі «Бібліотечні медіауроки».
Кожна творча група продемонструвала і високий клас у структурній та сюжетній побудові уроків, винахідливість та розмаїття у доборі інтерактивних компонентів, і чудові інноваційні ідеї та майстерно виготовлені медійні презентації (анімовані й озвучені, яскраві й оригінальні).
Звичайно, під час обговорення прозвучали й констуктивні пропозиції та доповнення, розгорталися гарячі дискусії щодо рівня складності навчального матеріалу та його змістовного насичення – спільно вишукували «золоту середину», аби й вимоги програми виконати і, не намагаючись навчати «усьому й одразу», послідовно нарощувати знання й уміння школяриків із класу в клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік