10 квітня 2017

Не я б'ю – верба б'є…

9 квітня знову зібралися маленькі учасники розвиваючого клубу "Пізнайко" у секторі періодичних видань Херсонської обласної бібліотеки для дійтей імені Дніпрової Чайки.

А тут якраз черга верби підспіла розгулятися, бо ж Вербна неділя.

"Не я б'ю – верба б'є,
Будь дужий, як вода,
А багатий, як земля!"



Чародійну силу має посвячена верба: відганяє від людини зло, негаразди і дає здоров'я.

"Скоро красне яєчко,
За тиждень – Великдень"



Під час перегляду мультфільму про те, як курчатка яйце розмальовували, діти дізналися про основні орнаменти писанок. Це їм знадобиться при підготовці великодніх подарунків.


А собі вирішили зробити курчатко, як у мультфільмі. Може воно і їм допоможе з писанками. Хтозна?


А курчатка гарні вийшли, як живі. В маленьких рученятках все стриб та стриб. І тільки чути: пі-пі-пі. Оце забавка дівчаткам і хлопчикам!



Бібліотекарі підготували виставку до Великодня: тут і писанки, і курчатка, і зайчики, і дитячі журнали, де найцікавіша інформація про свято та великодні ігри.

З Вербною неділею вас! Бажаємо радості, здоров’я, добробуту, благополуччя та якнайкраще підготуватися до великого світлого свята.



Ангеліна Вєтрова, 
завідуюча сектором періодичних видань 
Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік