13 січня 2020

Я здоров’я бережу, сам собі допоможу!

Здоров’я — основа усього на світі,
Здоровими бути бажають всі діти!

Бути здоровим завжди було модно, красиво, стильно. Сучасна модель краси - здорова людина, яка обирає здоровий спосіб життя. Саме тому молодший відділ Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки розпочав Новий 2020 рік, разом із «Читай-компанією», неймовірною мандрівкою до країни Здоров’я.
Подорож у царство здорової сили та енергії розпочалася із зарядки-розминки, яка проходила у формі танцювальних рухів.

Першою зупинкою на шляху до Країни Здоров’я стала станція «Я здоров’я бережу, сам собі допоможу!», де малеча пригадала з чого потрібно починати свій ранок, а за допомогою вірша Грицька Бойко «Здоровим будь!» уявила – як вмивається киця, як об морквину кроленята чистять зубки та з’ясувала чи правильно ведуть себе поросята, залізши з ногами у корито з їжею і чи гігієнічно брати до рота пальці, наче ведмідь, який смокче лапу.
Наступним етапом стала гра «Прочитай, знайди відгадки на усі складні загадки», розділами якої були: «Режим дня», «Здоров’я», «Їжа», «Догляд за зубами», «Спорт», а для того щоб завжди пам’ятати нескладні та елементарні правила здорового способу життя всім присутнім була презентована література за цією тематикою. 


Останньою зупинкою стала забава «Показуха» про різні види спорту.
Отож бути здоровим дуже легко і просто, бо не так вже і важко дотримувати режиму, щодня робити зарядку та стежити за вчасним  харчуванням. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік