Кращі ідеї можна було почути 25 червня в Херсонській
обласній бібліотеці для дітей на професійному Ярмарку бібліотечних інновацій «Бібліокре@тив-2013». Своїм досвідом ділились бібліотекарі трьох
областей – Херсонської, Миколаївської, АР Крим. Професійний форум проходив під
егідою Української асоціації працівників бібліотек для дітей.
У перший день дводенного професійного форуму Солоха
та Чорт зустрічали відвідувачів біля сходинок бібліотеки. А кожний відділ
Херсонської обласної бібліотеки намагався виторгувати «гроші» за свої ідеї у
колег з сусідніх областей. У дусі Сорочинського ярмарку,
запрошені гості пропонували, обирали та «купували» чужий досвід. Участь у професійному
обміні взяли провідні фахівці із
Національної бібліотеки України для дітей, ряду дитячих та шкільних бібліотек
із інших регіонів України, а також заступник головного редактора фахового
журналу «Шкільний бібліотечно-інформаційний центр».
Креатив колег надихав на втілення найсміливіших задумів
– і організація руху скаутів навколо бібліотеки, які допомагають їй як
волонтери, і створення веб-турнірів за різною тематикою, де читачі та бібліотекарі
(або батьки і читачі) змагаються у пошуку відповідей на певні питання, і пляжні
бібліотеки (так звані виїзні – до літніх/шкільних таборів, до парків), які знайомлять відпочиваючих
з послугами книгозбірні та її фондом.
Херсонська обласна бібліотека для дітей, як
господар заходу, презентувала власні проекти та програми, спрямовані на
промоцію дитячого читання, як то:
-
обласна волонтерська
акція «П’ять сходинок до успіху: увімкни бібліотеку!»
-
партнерський
обласний проект «ПрофіСтарт: юні обирають майбутнє»
-
партнерський
загальноміський конкурс «Велика читацька пригода»
Калейдоскоп зарубіжного досвіду співпраці
публічних і шкільних бібліотек на користь читача-дитини презентувалп Мері Бет
Феєр, волонтер Корпусу Миру США в Україні, що працює нині у Херсонській
обласній бібліотеці для дітей. Її виступ викликав жваве обговорення іноземного
досвіду у бібліотечній справі.
Перший день професійного Ярмарку закінчився
вдалими покупками. Тепер кожна бібліотека, яка придбала ідеї промоції читання, за умовами Ярмарку, протягом року зобов’язана буде втілити її в своєму місті чи селі.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік