середу, 30 березня 2016 р.

Юні «кобзарята» пишуть про Україну

27 березня об 11:00 в рамках Тижня дитячого читання відбулася творча лабораторія юних «кобзарят» під символічною назвою «Пишемо про Україну». Розглядаючи поетичні твори кращих українських віршотворців, які своїми творами уславили рідну Україну, присутні діти, а саме учасники бібліотечної літературної студії «Контур» та запрошені гості, навчалися від них творчої майстерності.





Вишукані образи рідної природи, які вживали визнані майстри, надихнули учасників заходу на написання власних віршованих рядків про Батьківщину. А в цьому їм допомогли орієнтири – парні рими, які вживали корифеї нашої літератури і які було розіграно серед присутніх шанувальників слова за допомогою римолотереї.

Я – бджілка
Знайду в садку я вишні –
Вони всі дивовижні.
Проїдусь я на листі
У гарному намисті.

Нетребич Валентина

***
Сонце яскраве, гарне, червоне,
В морі, як човник, тихесенько тоне.
В темному небі плавають хмари,
В лісі ховаються злії примари.
Вовк перебіг швиденько у бір,
Сірий, великий, скрадливий звір.

Шелегон Елеонора

***
Виглядає з-за хмари сонце –
Освітлює землю з віконця,
Шепоче листя золотаве,
Проростає свіжа отава.

Пономаренко Віра

***
В нас чудові ліси,
В них соснові шишки,
Куточок – маленький,
Листочок – жовтенький.

Шлейман Майя

***
На городі буряки
Протиборство влаштували,
Як прибігли огірки –
Участь у двобоях взяли.

Кузюк Світлана

***
Села веселі грають із сонцем,
Тиша колише покинуте поле,
Довкола його оточили ліси…

Виходцева Вікторія

***
Уранці я прокладаю шляхи,
Мене стрічають зелені клени.
Йду та збираю широкі листи,
Які віддають мені лопухи.
Я захищаю рослини ось ці,
У них пелюстки, немов у пушці.
Вони подарують настрій мені.
Ці бур’яни – вірні друзі мої.

Шкворець Лада

***

Я побачила річечку,
У мене у волоссі стрічечка.
Стрічка моя зелененька,
Річечка була маленька.

Громакова Вікторія

***
Я бачу чудові поля,
Якими вкрита рідна Земля,
Чую багато мелодій,
Які звучать у нашому народі.

Пилипенко Данило



Друга частина заходу була присвячена одній із кращих письменниць сучасності, яка своєю творчістю популяризує питомо українську міфологію, - Дарі Корній. І не випадково, адже 7 та 8 квітня Мирослава Замойська (таке її справжнє прізвище) перебуватиме у нашій бібліотеці та зможе особисто поспілкуватися із читачами книгозбірні та вихованцями літстудії «Контур». Діти познайомилися із книжковою новинкою Дари – «Петрусем химородником» та його цікавезними персонажами – дванадцятирічним хлопчиком Петрусем, Домовиком Дрімом, Лісовиком Пугачем, Вілою Живою, її сестрою Стригою та багатьма іншими.






Із другим завданням – написати власну оповідку чи віршик за мотивами книги Дари Корній – юні поети та прозаїки впоралися дуже добре. Із цими творами можна познайомитись у блозі бібліотечної літературної студії «Контур» за посиланням: http://kontur-ks.blogspot.com/2016/03/blog-post_30.html

Юні шанувальники слова з нетерпінням чекатимуть на пізнавальну та захопливу зустріч із львівською майстринею слова – Дарою Корній!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік