20 жовтня 2017

Поле див в Країні Здоров’я

Сьогодні у молодшому відділі Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки для молодших школярів відбулась низка заходів під гаслом «Здоров’я - найдорожчій скарб».



На учнів 1-В класу ЗНЗ №32 та учнів 1-А ЗНЗ №50 чекала година корисних порад «Корисні звички – твої сестрички». Малюки прослухали поради Лікаря Айболита, які стосуються здорового способу життя, відгадали загадки, розв’язали кросворд, де ключовим було слово здоров’я, пригадали прислів’я та приказки.



Учні ж третіх класів ЗНЗ №41 побували на справжньому Капітал-шоу «Поле див». Гравцям потрібно було відгадати, як називається наука про здоров’я, назвати недуг, яким хворіють люди, коли в організмі не вистачає вітамінів, згадати вид спорту, який підвищує тонус м'язів та покращує роботу серця. Фіналом гри було запитання про великого полководця, який відомий на Херсонщині і який гартувався незвичайним способом.



А підтримати фізичну форму маленьким гостям дозволили енергійні та запальні танці в ігровій зоні нашої бібліотеки.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік