01 квітня 2018

Солоденька парочка – я і моя мамочка

Гумористичне сімейне шоу «Солоденька парочка – я і моя мамочка» відбулося 1 квітня – у День сміху - у Херсонській обласній бібліотеці для дітей імені Дніпрової Чайки.

Цікаві конкурси та ігри чекали на учасників, а вони в свою чергу підготували смішні історії з свого життя.
 



Головними гостями свята стали учасники шоу «Розсміши коміка. Діти» - Ніка та Женя. Жарти від чотирирічних коміків розсмішили всіх присутніх. А ще і діти, їхні мамочки та вихователь дитячого садка Олена В’ячеславівна, яка їх готувала на конкурс, поділилися своїми враженнями про участь у шоу.
 


Святковий та веселий настрій подарував вокальний колектив «Феєрія».

1 коментар:

  1. Все більше друзів-читачів стає у бібліотеки. Ось і наші 4-х річні гості стали читачами Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки. А той настрій, який вони подарували присутнім запам'ятається надовго.

    ВідповістиВидалити

Додайте ваше ім'я та вік