середу, 11 квітня 2018 р.

"Пасхальна радість"

Сoнце cяє у яcній блaкиті, 
Тeплим пpоменем цiлує cвіт увeсь. 
I сeрця для рaдості вiдкриті: 
Знaйте, люди, щo Хpистос Вoскрес! 



10 квітня у Херсонській обласній бібліотеці для дітей імені Дніпрової Чайки відбулося святкове підведення підсумків конкурсу дитячого малюнку «Пасхальна радість», який проводиться з благословення митрополита Херсонського та Таврійського Іоанна. Конкурс проводиться втретє. Партнером конкурсу є дитяча книгозбірня.

Діти малювали свої роботи в різних техніках та на задані теми «Мій храм», «Пасхальна радість», «Моя сім’я».

Конкурсні роботи оцінювало компетентне журі: ієромонах Сілуан Пасенко, настоятель Свято-Миколаївського собору, Гордієнко І.В., вчитель недільної школи Свято-Касперівського храму, Червенчук Ірина, помічник вчителя недільної школи, Сургай Ю.М., бібліотекар та Кацарська Н.Ю., завідувач сектора абонемента бібліотеки.

Дітей-учасників конкурсу, гостей та читачів бібліотеки привітав голова відділу з питання сім’ї Херсонської єпархії Української православної церкви отець Іоанн Гордієнко.


Переможцями конкурсу дитячого малюнка «Пасхальна радість» стали:

У номінації «Мій храм» 

У віковій категорії 6-10 років - Тесля Єгор

У віковій категорії 11-15 років – Єфремова Олена

У номінації «Моя сім’я» 

У віковій категорії 6-10 років - Лихачов Іван

У віковій категорії 11-15 років – Семенюк Настя

У номінації «Пасхальна радість»

У віковій категорії 6-10 років - Тарасенко Іван

У віковій категорії 11-15 років – Левицький Гліб

Приз глядацьких симпатій вибороли:

У віковій категорії 6-10 років - Червинчук Уляна

У віковій категорії 11-15 років - Ахтирський Арсеній


На дітей чекали цікаві конкурси, ігри та майстер-клас по виготовленню вітальної листівки.





Ракша Анжела, 
завідувач відділу естетичного виховання 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік