03 грудня 2020

Вітамінний кошик здоров’я від Миколи Борисенка

В Херсонську обласну бібліотеку для дітей імені Дніпрової Чайки на проєкт «Здорова хвиля» завітав унікальний гість – керівник херсонського клубу «За здоровий спосіб життя», травник з багаторічним досвідом, якому у спадок передались знання багатьох поколінь, Микола Борисенко. Останнім часом, особливо в період пандемії, великим попитом користуються майстер-класи, які проводить пан Микола – «Сам собі цілитель». Найпопулярніші теми, яким він приділяє увагу: «Імунітет – основа здоров’я», «Екстрена допомога при вірусній інфекції. Методика профілактики та оздоровлення».

Микола Євгенович розповів про найголовніших помічників у підтримці  імунітету та відповів на запитання:

1.Як потоваришувати з Сонцем, повітрям та землею?
2.Що таке «психосоматика»?
3.Яке значення має їжа?
4.Чи обов’язково дотримуватися режиму дня?
5.Як впливають фізичні вправи на наше здоров’я?
6.Одна із складових у підтримці імунітету - загартовування.
7.Як читати найголовнішу для збереження нашого здоров’я книгу – книгу Природи?

Природа – відкрита Книга знань, ресурсів та технологій у підтримці сталого імунітету. Тож кожна людина повинна навчитись читати цю книгу Природи.
І всім користувачам книгозбірні досвідчений травник Микола Борисенко подарував вітамінний кошик здоров’я.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік