День дитини насичений і перевантажений. Вона багато забуває і не все встигає, тому що просто неможливо утримати в голові всю масу справ, яку їй належить зробити. Вона не розуміє, коли треба почати виконувати ту чи іншу справу і скільки часу можна цьому присвятити, щоб встигнути зробити все інше. Вона взагалі погано уявляє собі, скільки часу займає виконання тієї чи іншої справи. Не знає, в якій послідовності виконувати справи, оскільки у не має чіткого і ясного розуміння того, що повинна зробити сьогодні, завтра, протягом тижня. Неможливо ефективно організовувати свій час, коли у тебе немає повної картини майбутніх справ.
Що ж робити? Привчаємо дитину акуратно записувати всі справи, що їй належить зробити.
Саме цій темі і було присвячене засідання школи батьків у молодшому відділі . Бібліотекар розповідала батькам як навчати дитину планувати свої справи, як їх розподіляти на обов’язкові і необов’язкові, як контролювати виконання запланованого.
Також ми разом з учасниками зустрічі спробували розподілити час між справами та спланувати день дитини під час практичного завдання.
Що ж робити? Привчаємо дитину акуратно записувати всі справи, що їй належить зробити.
Саме цій темі і було присвячене засідання школи батьків у молодшому відділі . Бібліотекар розповідала батькам як навчати дитину планувати свої справи, як їх розподіляти на обов’язкові і необов’язкові, як контролювати виконання запланованого.
Також ми разом з учасниками зустрічі спробували розподілити час між справами та спланувати день дитини під час практичного завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік