01 серпня 2019

Бути здоровим - це круто!

Сьогодні у секторі періодичних видань Херсонської  обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової  Чайки пройшло чергове заняття літніх читань  «Веселися,  грай і журнали читай» за темою "Здоровий спосіб життя".
Коли людина  сповнена енергії і сил,  у неї завжди гарний настрій, постійно є бажання щось робити, але для цього необхідно дбати  про своє здоров'я. Потрібно забути про пагубні звички, відмовитися від шкідливої їжі (фастфуд, газовані напої, продукти з барвниками, ароматизаторами і підсилювачами смаку). У харчовому раціоні повинно бути більше чистої води, свіжих фруктів, зелені, овочів, нежирного м'яса, а ще обов'язково  займатись спортом, вранці робити ранкову зарядку, чистити зуби, більше часу проводити на свіжому повітрі, раз на рік обов'язково відвідувати лікаря для перевірки загального стану здоров'я.   Усі ці корисні поради діти, учасники літніх читань, знайшли у секторі періодики на сторінках газет та журналів, таких як «Колосок» і «Колосочок».
Здоров'я людини – як повітря: його не помічаємо, про нього не турбуємось, доки воно є.  Будьте здорові  і цінуйте та бережіть своє  здоров'я, тому що бути здоровим - це круто!  
А наостанок читачі виробили власноруч  «дерево здоров'я». 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік