Нова українська школа і сучасна дитяча бібліотека сьогодні це дві установи, які невід’ємні одна від одної. Нинішні реформи в освіті і культурі до кожної з них висувають нові вимоги щодо професійної діяльності. Бібліотекар як і вчитель повинен вміти мотивувати дитину до саморозвитку, до навчання, до пізнання світу, навчити та допомогти опанувати так званими soft skills (м'якими навичками) — вмінням працювати в команді, вирішувати проблеми і знаходити творчі рішення. Педагог це робить за допомогою викладання свого предмета, бібліотекар – через книгу та читання.
Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки є інформаційною платформою, де вчитель і бібліотекар зустрічаються для обміном досвіду та обговорення щодо проблем реалізації співпраці на основі спільних цілей та завдань. Саме тому вже декілька років поспіль, а саме з 2015 року, наша книгозбірня тісно співпрацює із Комунальним вищим навчальним закладом «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради та залюбки розповідає про досвід роботи бібліотеки слухачам курсів підвищення кваліфікації.
В стінах Академії завідувач відділом обслуговування дошкільників та учнів 1- 4 класів Наталя Крижановська зустрілась з вчителями молодших класів та провела лекцію «Інноваційні форми роботи з дітьми молодшого шкільного віку».
Педагоги залюбки гралися в «Морський бій», «Літературний футбол», змагалися у інтелектуальних шоу та «смакували» літературними запитаннями під час «Книжкового фуршету».
Родзинкою лекції став майстер-клас на подвір’ї, де була розміщена одна із семи карт серії «Ігри патріотів Херсонщини», яку створили працівники Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки - «У пошуках знайомих незнайомців». Гранд-формат карти дав можливість максимально приблизитися та відчути тваринний світ Херсонщини, пригадати мешканців морів, лісів, полів, «побувати» у заповідниках та навіть пограти у Зоо-караоке.
Присутні учасники заходу добре знайомі з щорічним обласним інтелектуальним турніром «Ігри патріотів Херсонщини» та використовують в своїй роботі електроні версії краєзнавчих ігор, а вуличний формат особливим чином вразив педагогів та надихнув на інноватику в освітянській діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік