17 вересня 2020

Я здоров'я бережу, сам собі допоможу!

Величезну цінність для кожної людини має її здоров’я. Сьогодні в умовах пандемії нам особливим чином треба дбати про нього. Саме тому працівники молодшого відділу Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки створили пересувну «Лабораторію Безпеки» для учнів початкових класів шкіл нашого міста.

Через гру, яка містить різноманітні завдання – загадки, ребуси, головоломки – діти повторили, на перший погляд, прості, але в той же час дуже важливі правила та запобіжні заходи щодо профілактики захворювань. 

Завдяки відкритому мікрофону малюки висловлювали свої думки з приводу здорового способу життя, а саме - навіщо мити руки, носити маску, не торкатися брудними руками обличчя, дотримуватися режиму дня, корисно харчуватися та займатися спортом.

Під час спортивної дуелі юні дуелянти гідно відстоювали певні види спорту, якими займаються самі, доводячи що завдяки їм дитина матиме в подальшому міцне здоров’я. 


Тож, завдяки таким заходам ми даємо можливість кожній дитині зрозуміти, що дуже важливо саме з дитинства уникати факторів ризику для здоров'я, що вкрай необхідно обрати правильний стиль поведінки, який не завдасть шкоди фізичному і психологічному стану.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік