Сьогодні в Херсонській обласній бібліотеці для дітей ім. Дніпрової Чайки відбулося чергове навчання в Школі медіаграмотності для працівників бібліотек закладів ЗСО м. Херсон. З кожним новим заняттям підвищується рівень знань бібліотекарів, відповідно і ускладнюються завдання тренінгових занять.
Так, сьогодні перед учасниками тренінгу стояло не просте завдання: потрібно було на звичні речі поглянути з іншого боку, крім того застосувати їх відповідно. У вправі «Казкова реклама» кожна група учасників тренінгу повинна була створити рекламу, але не книжки чи казки, а рекламу персонажа, як продукту чи послуги, застосовуючи вже отримані знання з інформаційних та психологічних маніпуляцій (використовувались сюжети відомих казок «Колобок», «Курочка Ряба», «Ріпка», «Солом’яний бичок», «Рукавичка»).
Ще одним цікавим завданням для учасників було створення медіа різних напрямків, використовуючи одного персонажа. Персонаж був обраний дуже відомий з багатою біографією і цікавою історією, це головна героїня книжки «Попелюшка».
Виконуючи цю вправу, бібліотекарі повинні були враховувати п’ять принципів створення медіа. Ці п’ять принципів з’явилися в Канаді та стали результатом дискусій і обговорень серед освітян, медійних експертів та представників державних органів. Основна їхня мета — визначити певні правила, якими можна керуватися, працюючи з такими питаннями, як комерціалізація, пропаганда, цензура, медівласність та стереотипи в медіа.
Адже основною задачею сьогоднішнього тренінгу було навчитися основним принципам інформаційної та психологічної маніпуляції — деконструювати ці тлумачення (розглянути їх окремо, щоб показати, як вони зроблені).
Так, сьогодні перед учасниками тренінгу стояло не просте завдання: потрібно було на звичні речі поглянути з іншого боку, крім того застосувати їх відповідно. У вправі «Казкова реклама» кожна група учасників тренінгу повинна була створити рекламу, але не книжки чи казки, а рекламу персонажа, як продукту чи послуги, застосовуючи вже отримані знання з інформаційних та психологічних маніпуляцій (використовувались сюжети відомих казок «Колобок», «Курочка Ряба», «Ріпка», «Солом’яний бичок», «Рукавичка»).
Ще одним цікавим завданням для учасників було створення медіа різних напрямків, використовуючи одного персонажа. Персонаж був обраний дуже відомий з багатою біографією і цікавою історією, це головна героїня книжки «Попелюшка».
Виконуючи цю вправу, бібліотекарі повинні були враховувати п’ять принципів створення медіа. Ці п’ять принципів з’явилися в Канаді та стали результатом дискусій і обговорень серед освітян, медійних експертів та представників державних органів. Основна їхня мета — визначити певні правила, якими можна керуватися, працюючи з такими питаннями, як комерціалізація, пропаганда, цензура, медівласність та стереотипи в медіа.
Адже основною задачею сьогоднішнього тренінгу було навчитися основним принципам інформаційної та психологічної маніпуляції — деконструювати ці тлумачення (розглянути їх окремо, щоб показати, як вони зроблені).
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік