середу, 24 липня 2019 р.

Я, мій друг і всі, всі, всі...

Дружба - найдорожчий скарб, - саме такими словами розпочалася зустріч у відділі естетичного виховання Херсонської обласної бібліотеки  для дітей імені Дніпрової Чайки, присвячена  святкуванню Міжнародного дня дружби.
Юні читачі дізнались про  історію виникнення цього свята, переглянули оригінальні версії перших вітальних листівок, датованих ще 1920-ми роками. За всю історію відзначення Дня дружби в різних країнах з’явилось багато традицій святкування. Оскільки ця весела дата припадає на найспекотніший період у наших широтах, найпопулярнішими виявились відпочинок з друзями на природі, пікніки та кемпінги. 
Цікавим продовженням нашої зустрічі став інтерактивний флешмоб «Я, мій друг і всі, всі, всі», під час якого читачі  створили один одному в подарунок «Браслетики дружби». Творчий процес супроводжувався веселою вікториною «Казкові друзі», під час якої діти зіставляли  відомих персонажів книжок та їхніх друзів, а також кожен продемонстрував свої знання прислів’їв та приказок.
Приємним сюрпризом для учасників зустрічі став перегляд мультфільму про дружбу. 

Чекаємо всіх наших друзів на наступній зустрічі 31 липня об 11:00 у відділі естетичного виховання.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік