16 жовтня 2020

Головне - здоровим бути - це потрібно всім збагнути!

Здоров’я — основа усього на світі,

Здоровими бути бажають всі діти.

Всі діти знають, що здоров’я – основна складова успішного майбутнього. Здоров’я - це те, що не купиш за гроші, без чого немає щастя. Із давніх-давен його цінували як найдорожчий скарб, тому й берегли. Геніальний лікар і філософ Авіценна стверджував: «Головним скарбом життя є не землі, що ти завоював, не багатство, що в тебе в скринях... Головним скарбом життя є здоров’я, і щоб його зберегти, потрібно багато знати».

Саме з цією метою працівники молодшого відділу Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки завітали до учнів других класів Херсонської спеціалізованої школи І - ІІІ ступенів № 57 з поглибленим вивченням іноземних мов.

Хлопчики та дівчатка під час зустрічі вчилися правильно доглядати за зубами, вдосконалювали набуті навички щодо особистої гігієни, розглядали та коментували подані ситуації щодо раціонального харчування й культури споживання їжі та покращували знання стосовно фізичної активності. 


Тож, нам дорослим слід регулярно підвищувати свідоме ставлення дитини до власного здоров’я, формувати в неї здоровий спосіб життя,  дітям - завжди пам’ятати - хто здоровий, той сміється, все тому в житті вдається.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік