09 липня 2021

"Незалежна і єдина - моя Україна!" - підсумки Всеукраїнського конкурсу в Херсонській області

10 липня завершився обласний етап Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Незалежна і єдина — моя Україна!» до 30-річчя незалежності України. Організаторами Конкурсу є Національна бібліотека України для дітей, Національна спілка художників України, Видавництво «Vivat», ГО «Українська асоціація працівників бібліотек для дітей», ТОВ «АВК КОНФЕКШІНЕРІ» та Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука.

На розгляд обласного журі надійшла 81 робота від 78 учасників.

Конкурс проводиться у трьох категоріях: малюнок; вишивка; аплікації - у двох напрямах: з використанням природних матеріалів та у техніці квілінгу.

Журі визначило переможців у кожній категорії, а саме:

У категорії «Малюнок»

Читачі-учні 1-4 класи – 

Малиш Мілана, КЗ «Дитяча школа мистецтв» м. Нова Каховка, «Місто-вишиванка»

Читачі-учні 5-8 класи – 

Щербакова Дар’я, Херсонська школа мистецтв №1, «Село щасливих людей»

Читачі-учні 9-11 класи – 

Стрельцов Олександр, учень 9 кл., м. Нова Каховка, «Рідна садиба»

У категорії «Аплікація»

Читачі-учні 1-4 класи – 

Колективна робота читачів Червонополянської бібліотеки-філії, «Серце моє – це моя Україна»;

Добровольський Андрій, учень 3 кл., с. Правдине, Білозерської ОТГ, «Символи моєї Батьківщини»

Читачі-учні 5-8 класи – 

Колективна робота учнів Миролюбівської ЗОШ Білозерської ОТГ, «Без верби і калини нема України»

Житарь Дарина, с. Воскресенка Іванівської ОТГ, «Я люблю Україну»

Читачі-учні 9-11 класи – 

Шутак Михайло, с. Степне Нижньосірогозької ОТГ, "Україна багата і родюча"

Шевченко Анастасія, учениця 9 кл. Миролюбівської ЗОШ, Білозерська ОТГ, «Берегиня»


Категорії «Вишивка»

Читачі-учні 5-8 класи – 

Ісакова Вікторія, читачка Центральної міської бібліотеки м. Нова Каховка, «Оберігаю тебе, Україно»

Читачі-учні 9-11 класи – 

Бусигіна Олександра, читачка Обривської сільської бібліотеки, м. Нова Каховка, «Благодать»


Панно-оберіг Олександри Бусигіної здобуло перемогу і у всеукраїнському турі конкурсу! Вітаємо юну майстриню художньої вишивки! 

У номінації «За яскраве розкриття теми конкурсу» у категорії «Аплікація» відзначені також творчі роботи:

Читачі-учні 1-4 класи – 

Хмірова Яна, читачка Каланчацької дитячої бібліотеки, «Дерево життя моєї України»

Зайцев Кирило, учень гімназії №2, м. Нова Каховка, «Квітуча Україна»

Читачі-учні 5-8 класи – 

Рибчинська Софія, учениця ЗОШ №1, м. Нова Каховка, «Квітуча Україна»

Читачі-учні 9-11 класи – 

Шевченко Денис, смт. Нова Маячка, «І покажем, що ми браття козацького роду».

Вітаємо переможців та бажаємо нових звершень! 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік