27 червня 2019

"Патріотичний айстопер"

Я – українець, і це моє право – 
любити землю горду й величаву!
День Конституції об'єднує цілу націю, всю Україну. Адже це свято дає ще один привід  згадати, яким складним був шлях нашої держави, і як важко досягалося все те, що ми маємо зараз.
З кожним днем патріотизм набуває вагомої значущості серед українців різних поколінь. Всі ми віримо в Україну, в її майбутнє, а особливо діти.
До Дня Конституції України в Медіа-центрі Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки відбувся патріотичний айстопер «Я – українець, і це моє право – любити землю горду й величаву!». Під час заходу у юних читачів запитували: «Хто такий українець?». Відповіді були дуже різноманітні, але всі влучні.



Багато корисної інформації про історію свята було розкрито в цікавій формі відео-колажу, це і момент прийняття Конституції, який означав незалежність держави. Завдяки Конституції держава змогла забезпечити права людини і громадянина на території країни, що допомогло підвищити український авторитет в очах країн світу.  
Яскравим подарунком для наших читачів став перегляд серії мультфільмів анімаційного проекту «Моя країна - Україна».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік