21 травня 2021

Шевченко від А до Я

22 травня  в Україні відзначається пам’ятний день  - перепоховання Тараса Григоровича Шевченка на Чернечій горі поблизу Канева, яке сталось 160 років тому.

Помер 47-річний український поет у Санкт-Петербурзі. Там його  спочатку і поховали на Смоленському кладовищі. Але і друзі Тараса Григоровича, і численні шанувальники його творчості знали про палке бажання поета бути похованим згідно з його «Заповітом» на рідній землі: «Як умру, то поховайте мене на могилі серед степу широкого на Вкраїні милій...».

Співробітники Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім.Дніпрової Чайки завітали в гімназію №6, щоб разом з учнями 5-В класу вшанувати пам’ять Великого Кобзаря.

Діти вирушили у віртуальну подорож сторінками нової книги видавництва «Старого лева» «Шевченко від А до Я», з якої дізнались цікаві факти про родину письменника, про його кулінарні смаки, та смішні Шевченківські витівки.


Незважаючи на всі виклики долі, які супроводжували все життя Тараса Григоровича, він був щасливою людиною і написав «Щастя можуть принести навіть пережиті тобою злигодні…»

Шестикласники читали «Заповіт» різними мовами, який перекладено на 150 мов світу. Пройшовши життєвий шлях Тараса Шевченка від А до Я, діти вправно розгадали кросворд.

Наприкінці заходу діти познайомились з новими виданнями, які можна знайти в шкільній бібліотеці та в Херсонській обласній бібліотеці для дітей ім.Дніпрової Чайки.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік