06 травня 2021

Конкурс малюнка «Пасхальна радість»

Уже п’ять років поспіль  для дітей віком від 6 до 15 років відділом у справах сім’ї Херсонської єпархії Української Православної Церкви за підтримки Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки проводиться конкурс дитячого малюнка «Пасхальна радість». Метою конкурсу є сприяння морально-духовному та естетичному вихованню підростаючого покоління, розвитку творчих здібностей дітей.

Роботи учасників, а цього року на конкурс надійшло 70 робіт, оцінювало журі у складі: о.Іоан Гордієнко, голова відділу у справах сім’ї  Херсонської єпархії Української Православної Церкви, голова журі; Ракша А.Б., завідувач відділу естетичного виховання Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки, адміністратор веб-проекту «Електронний вернісаж», секретар журі; Кудрявцева Н.О., художник, педагог Художньої школи; Хвостенко А.Ш., провідний методист  по роботі з дітьми та молоддю обласного Центру народної творчості; Талько Н.М., головний бібліограф Інформаційно-бібліографічного відділу Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки.



Переможцями конкурсу дитячого малюнка «Пасхальна радість» визначено таких учасників:

у віковій категорії 6-10 років

У номінації «Мій храм» -  Ларькіна Ксенія

Приз глядацьких симпатій – Крижановська Вікторія

У номінації «Моя сім’я» - Романюк Софія

Приз глядацьких симпатій – Василенко Софія

У номінації «Пасхальна радість»    -  Калегін Микола та Щербакова Дар’я

Приз глядацьких симпатій - Ніколаєва Софія

у віковій категорії 11-15 років

У номінації «Мій храм» -  Червінчук Уляна

У номінації «Пасхальна радість» - Католик Дарина

Приз глядацьких симпатій -  Гордієнко Федір та Гогунська Дар’я

Вітаємо учасників та переможців V Конкурсу малюнка «Пасхальна радість».

Роботи учасників можна переглянути на Електронному вернісажі

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік