19 жовтня 2023

Мовні родзинки для кожної дитинки!

А чи замислювались ви коли небудь над тим, чи можна гратися з абеткою та словами у вільний час, розвиваючи та удосконалюючи при цьому свою уяву, мислення, пам’ять, збагачуючи свій словниковий запас?

Саме це питання разом із  вихованцями молодшої школи Херсонської гімназії №16 з вивченням мов національних меншин з’ясовували бібліотекарі молодшого відділу Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки, які влаштували для них ігри та забави з літерами під загадковою назвою Абетковий мікс.


Гравці, використовуючи алфавіт, обирали літеру і виконували то чи інше завдання, яке «приготувала буква» для них, а саме: з поданих слів хлопчики та дівчатка складали анаграми, відгадували жартівливі загадки.


Розпізнавали взуття казкових героїв та займалися йогою.


Пригадували мультмелодії, промовляли на швидкість скоромовки, розв’язували кросворди та різноманітні логічні задачі.

Онлайн – зустріч завершилась, як і абетка – літерою «Я» і кожен з присутніх промовив:

 - Я розмовляю українською!

 - Я поважаю свій народ і свою мову!

 - Я буду гідним громадянином своєї держави!









Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік