15 жовтня 2023

Я здоров’я бережу, сам собі допоможу!

Здоров’я - це безцінний дар, який дає людині природа. Без нього дуже важко зробити своє життя цікавим і щасливим. Від здоров’я дітей залежить здоров’я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки завжди дбала і дбає не тільки про психологічний та духовний стан своїх користувачів, а й про фізичний зокрема. 

Цього разу, зустрівшись із дітворою «Читай-компанії» Дитячої точки «Спільно» UNICEF, книгозбірня запросила присутніх відвідати «офіс корисних порад».


Спочатку всі разом зробили ранкову гімнастику, потім  вивчали та повторювали правила особистої гігієни, складали планомірний та вкрай необхідний для кожного режим дня, послухали лекцію про правильне, здорове харчування, взяли участь у грі «Корисно - шкідливо» та, навіть, умудрилися зайнятися спортом під час спілкування.


Отже, бути здоровою людиною, це не тільки корисно і потрібно для кожного, це просто, легко і весело. Здоров’я  бережіть, доки малі, і мудрими ідіть по цій землі. Хай кожен з вас в житті запам’ятає, що без здоров’я щастя не буває.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік