12 квітня 2023

Ігрова позиція як могутній засіб виховного впливу на дитину

Навчання через гру надає малюкам великі можливості стати творчими, вмотивованими учнями, які надалі будуть матимуть бажання навчатися впродовж усього життя. У процесі гри в учнів виробляється звичка зосереджуватися, самостійно думати, розвивати увагу. 


Долучитися до процесу «навчатись, граючись» мала намір і Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки, «завітавши» на урок літературного читання до першокласників Школи гуманітарної праці.


На прикладах українських народних казок хлопчики та дівчатка графічно малювали казкових персонажів, пригадували та рахували тваринок, які допомагали головним героям виплутатися із складної «життєвої» ситуації, на слух намагалися знайти певну помилку у вчинках тієї чи іншої дійової особи у коротеньких уривках-історіях. 

Таким чином, через розваги та нескладні завдання майже кожна дитина легко і невимушено спілкувалася з вчителем і бібліотекарем, взаємодіяла з усім колективом класу в цілому та мала змогу проявити в ігровій діяльності свої індивідуальні особливості, інтелектуальні можливості, нахили, здібності.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік