19 квітня 2023

"Я здоров'я бережу, сам собі допоможу!"

Для того, щоб кожен новий день був наповнений яскравими враженнями, новими знаннями й бажанням гарно і повноцінно жити, необхідно постійно дбати і пам’ятати про своє здоров’я. Здоров’я - це багатство, і в сучасному світі все більше людей звертають увагу на його стан заздалегідь. Але як навчити цьому дітей? Як виховати їх відповідальними та здоровими людьми? Це питання стає викликом для багатьох батьків, вчителів та вихователів, особливо у віці, коли діти все дужче захоплюються новітніми технологіями і сидять більшість свого вільного часу вдома перед екранами.

Розв’язати цю проблему і допомогти навчити малюків правилам здорового способу життя прагнула Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки, запропонувавши учням других класів Школи гуманітарної праці інтерактивні змагання під гаслом «Я здоров’я бережу, сам собі допоможу!»


Допомога виявилась захоплюючою, адже складалась із відповідей на запитання, загадки, ребуси, головоломки та тести за розділами «Режим дня», «Здоров’я», «Їжа», «Догляд за зубами», «Спорт».


Присутні пригадали, що корисного потрібно їсти на сніданок, із чого повинен складатися режим дня, для чого потрібні мило і гребінець, скільки разів на день потрібно чистити зуби, що таке вітаміни та яка користь від заняття спортом.




Завершилась онлайн-зустріч складанням спільного висновку: здоровий спосіб життя - це не тільки дотримання режиму дня, правил гігієни, правильне харчування і заняття спортом, а й фізична праця, загартовування, дбайливе ставлення до себе та позитивний настрій. І пам'ятаймо, що бути здоровим - це ще й модно, це популярний тренд сучасного світу.
   

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік