Обговорення книги з дитиною – справа непроста, але водночас корисна і необхідна. Розмова про прочитану історію робить книгу ближчою і зрозумілішою, вона запам’ятовується, в ній відкриваються нові глибини змісту. То як же правильно та цікаво провести таку розмову з дитиною? Саме таку важливу тему у недільній батьківській школі Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки ми обговорили під час чергового засідання, що підготувала бібліотекар молодшого відділу. Цього разу спілкування проходило у форматі тренінгу. Спочатку учасники прослухали корисну інформацію про методи і прийоми в обговоренні книг з дітьми різного віку – від дошкільнят до підлітків, обговорили їх та поділились «своїми особистими» прикладами.
Під час практичного блоку ми опрацювали книгу чарівних казок з терапевтичним ефектом Галини Буділової «Хто вкрав у зебри смужки?». На прикладах вчилися формулювати правильні запитання до текстів. Друга частина роботи була націлена на прочитання історій та складання алгоритму бесіди з дитиною. Для цього були взяті книги із серії « Моя Казкотерапія»: «Кнопик-переможець», «Брехливе мишеня», «Сорока-злодюжка», «Будь собою» та інші.
Отже, прочитана разом з дитиною книга не лише зближує, а й дає можливість знайти багато спільних тем для спілкування, що здебільшого можуть сформуватися у процесі обговорення. Тож читайте, обговорюйте, знаходьте нові спільні сімейні уподобання. А наступного разу усіх чекатиме зустріч у інформаційному бюро, де поспілкуємось на тему «Мотивування дітей на успіх або 12 книжок про людей, які змінили світ».
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік