Знання, практичні вправи, уява – необхідний набір компонентів успішного навчання. Творчою складовою цього ланцюга є уява, коли створення нових образів відбувається на основі попереднього досвіду людини.
Альберт Ейнштейн вважав, що «уява важливіша за знання. Знання обмежені, тоді як уява охоплює весь світ, стимулює прогрес, породжуючи еволюцію».
«Уявляти, фантазувати, мріяти, означає, перш за все, бачити внутрішнім зором те, про що думаєш…», - мислив К.Станіславський.
А чи можна уяві навчитися, розвивати її, керувати нею?
На ці та інші питання шукали відповіді батьки маленьких читачів Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки на черговому засіданні у Школі батьків. Цієї неділі вона проходила у відділі естетичного виховання.
Бібліотекар звернула увагу батьків, що становлення творчої особистості розпочинається з раннього та молодшого дошкільного віку. Прикладом для наслідування в пошуку цікавих рішень, сміливому експериментуванні дитини звичайно є дорослі.
Добірку цікавих ігор та вправ, що прокачають уяву дітей запропонувала бібліотекар батькам серед яких: озвучування короткометражного мультфільму без звуку, зміна сюжету або поведінки героїв улюблених казок, «намальована музика», коли дитина створює малюнок на основі прослуханої музики, фантастичні гіпотези, літературна гра буріме, вигадування назв до миттєвих картин природи та шедеврів мистецтва, таємне інтерв’ю, асоціації.
Дорослі учасники заходу спробували практично виконати деякі з вправ. Виявилося, що не так вже й легко вийти за рамки набутого досвіду, виключити шаблони і включити фантазію.
Книги та журнали з мистецтва стануть в нагоді дорослим знайти підходи, щоб виховати з дитини творчу особистість.
Тож, шановні дорослі, створюйте умови, за яких зможете стимулювати розвиток дитячої фантазії.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік