26 квітня 2021

Писанка Україною котилася та й у кошику нашім опинилася

Учасники студії творчого самовираження «Мій світ», яка працює у відділі естетичного виховання Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки, на черговому занятті потрапили в творчу атмосферу приготування до Великоднього свята. 

А так як зустріч проходила у Вербну неділю, то й розпочали її з давньої традиції українців привітання та побажання здоров’я, добра та всіляких гараздів один одному. При цьому діти легенько плескали один одного освяченими гілочками верби і примовляли:

«Не я б’ю, верба б’є,

За тиждень – Великдень!»

Вважається, що вербові гілочки наділяють людей міцним здоров’ям та дарують щастя.

Бібліотекар розповіла, як українці готуються до Великого дня, прикрашають оселю, печуть паски і фарбують яйця. Здавна й донині народні умільці прикрашають яйця різними візерунками, елементи яких мають символічне значення. А ще використовують різні техніки, тому й називають їх дряпанками, крашанками, писанками. А також кожен регіон нашої країни має свої орнаменти прикрашання яєць, на Херсонщині – Чорне море, ластівчині хвостики, яблунька та інші. 

Діти дізналися, що яєчну шкаралупу можна ще й вишити. 

Багато звичаїв, легенд, прикмет, повір'їв, пов’язаних із святкуванням світлої Паски, зберігає наш народ, які треба вивчати протягом життя.

Святковий стіл кожного студійця «Мого світу» цього року буде прикрашати листівка до Пасхального свята, яку діти виготовили власноруч, вклавши всі свої вміння, старання та фантазію. 







Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік