Наша зустріч - незвична,
наша зустріч – музична.
До дітей «дощу» завітали в гості музичні інструменти.
Діти мали можливість разом з батьками обрати той інструмент, який їм до вподоби, і грати під інструментальний супровід. Звучали шумові інструменти (молоточки, брязкальця, маракаси, дзвіночки); клавішні (металофон, ксилофон). Бібліотекар демонструвала гру на духових (сопілка, дудочка, цвірінчик).
Музично-ігрова діяльність дуже важлива у розвитку почуття ритму, внутрішнього музичного слуху, належного сприйняття музичних творів.
Щоб закріпити назви і звучання інструментів всі разом створили оркестр під супровід інструментального твору «Гопак» М.Мусоргського. Це було справжнє диво, яке викликало вибух емоцій. Всі аплодували, посміхалися і раділи незвичному концерту.
Учасників заходу зацікавила дидактична гра «Музичне лото». До запропонованих карток із зображенням музичних інструментів діти добирали елементи, яких не достає. Наприклад, до барабана – палички, до скрипки – смичок, до гітари – струни.
Музичні інструменти зустрічаються і в літературно-мистецьких творах. Всі разом відгадували в яких казках, оповіданнях, кіно, мультфільмах герої грають на музичних інструментах. Фото-, відеофрагменти стали підказками до розгадок героїв, ними стали кіт Матроскін, Мишенятко, Незнайко та кіт Леопольд.
На згадку про цікавий захід кожен виготовив поробку з паперу – гітару, яку прикрасили намистинками, паєтками і кольоровим бантом.
Пісня про дружбу кота Леопольда стала візитівкою, мажорною нотою незвичного оркестру.
Щиро дякуємо вам, Анжела Борисівна і вашій команді працівників! Дуже цікаве і корисне заняття для ваших особливих читачів.
ВідповістиВидалитиЗ повагою до вас " Зачаровані діти Херсон ".