Сучасний бібліотекар – не тільки професіонал у своїй справі, провідник у світ книги і читання, але й людина, яка вміє працювати з читачами та активно реагувати на виклики часу. Викликом останнього часу для всіх нас стала підтримка ментального здоров’я наших читачів.
Тому 13 червня в рамках проєкту читальної зали «Літо без тривог» відбувся літературний майстер-клас «Як створити терапевтичну казку».
І справді, казки можуть дуже багато, їхній потенціал величезний: вони справляють виховний ефект і надихають на зміни, дають ресурс для відпочинку і навіть допомагають вирішити психологічні проблеми. Хороша казка лікує добре продуманим сюжетом і закладеними в ній сенсами, простотою мови і процесом трансформації головного героя. А особливі казки - терапевтичні - допомагають впоратися із тривогами, страхами, складними емоціями.
На майстер-класі учасники довідалися від головної бібліотекарки про еволюцію казки як педагогічно-терапевтичного методу впливу на підростаюче покоління, далі ми розглянули творчі методи роботи з казками, які підвищують ефективність її створення і сприйняття.
Від відомих казкотерапевтів різних епох (В. Сухомлинського, Р. Ткач, С. Ройз, К.
Єгорушкіної, А. Сапени та ін.) ми почули поради по створенню казок та познайомились із їхніми «лікуючими» книгами для читачів різного віку.
Ведуча заходу представила простий та ефективний алгоритм створення терапевтичних казок і присутні разом створили зворушливу терапевтичну казку, тема якої є дуже актуальною як для читачів, так і для бібліотекарів нашої книгозбірні. Це «Казка про Чарівну Книгозбірню», прообразом якої стала наша бібліотека, а персонажами – її співробітники і читачі.
Текст цієї казки після літературної редактури від письменниці Юлії Чернієнко буде прикріплено до дошки на Padlet, на якій ми впродовж цього літа збираємо 12 терапевтичних ключів.
До речі, минулого тижня ми зібрали 1-й терапевтичний КЛЮЧ – «Намір», цього четверга - КЛЮЧ № 2 «Сам собі казкотерапевт», а 20 червня на вас чекає Топ книжкових порад для сміливих «Небояки та усміхаки» і поки що секретний КЛЮЧ № 3.
Наприкінці майстер-класу всі бажаючі отримали факультативне домашнє завдання - створити власну терапевтичну історію про проблему, яка їх особисто хвилює.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік