Після перевірки домашнього завдання проаналізували з учнями позитивні та негативні впливи соціальних мереж на людину на прикладі фільму «Соціальна дилема», пригадали маркери маніпуляцій в медіа, зокрема у новинах та рекламі, пограли в інтерактивну гру «Факт&Судження», на прикладі відео «Мітинг» проаналізували особливості «стихійних» і «заказних» мітингів.
Пригадали основні правила споживання інформації зокрема:
- відкидати стереотипи;
- завжди шукати факти та першоджерела;
- ніколи нічому сліпо не вірити;
- робити власні дослідження;
- аргументувати свої думки;
- не поспішати робити висновки;
- ніколи не репостити недостовірну інформацію.
В кінці тренінгу дійшли висновку разом із учнями про те, що допитливість та неупередженість, постійний аналіз та прагнення знайти істину - це риси притаманні людині з критичним мисленням. А володіння цими рисами у глобальному розумінні, допоможе врятувати перенасичений недостовірною інформацією світ.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік