Після тривалих зимових свят відновила свою роботу «Школа бібліотечного блогера». Запрошеною гостею чергового заняття стала Юлія Гладка - експертка з маркетингу та психології, SMM-менеджер, ICU - коуч.
В наш час надзвичайно важливо не лише вміти створювати якісні продукти та послуги, а й професійно їх «просувати». Фейсбук- та інстаграм-сторінки бібліотеки насьогодні є саме тими платформами, які допомагають залучати нових читачів, розповідають про послуги бібліотеки, рекламують заплановані заходи та акції. Про те, як зробити це професійно, залучити найбільшу кількість аудиторії, перетворити віртуальних користувачів у реальних розповіла у найменших деталях пані Юлія.
Тож бібліотечні промоутери дізналися про найцікавіші родзинки Instagram-сторінки серед яких: типи та особливості акаунтів, складові оформлення та брендинг, категорії та інставізитівки, таблінки та способи зв’язку, правила оформлення хештегів, безкоштовні та планті методи просування контенту.
Тож тепер, озброєні сучасними затребуваними знаннями, інста-бібліотекарі використовуватимуть їх у повному обсязі і наповнюватимуть сторінки бібліотеки в соціальних мережах актуальною і затребуваною інформацією, щоб бути «на одній хвилі» із сучасним читачем.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік