Як підібрати дитині цікаву книгу відповідно віку? Як вибрати саме той жанр і формат, який сподобається малюку і по-справжньому зацікавить? Дуже часто вдало підібрана книга по-справжньому відкриває дитині літературний світ, повний радості, користі та цікавинок. І, навпаки, невдало підібрана книга може занурити в нудьгу, або ще гірше - відвернути від читання взагалі! Як же дбайливим батькам знайти саме ту книгу? Звичайно, ніхто не знає дитину так добре, як мама, тато, бабуся чи дідусь, і головний порадник у виборі – все-таки інтуїція, розуміння зацікавлень і потреб дитини. І все ж існують деякі закономірності, пов'язані з віком малюка, знання яких може допомогти близьким людям легше впоратися з вибором.
Саме для обговорення цієї нелегкої, але разом з тим необхідної теми зібралися батьки у молодшому відділі на чергову зустріч у школі батьків.
Під час заходу бібліотекар познайомила присутніх з особливостями емоційного і психічного розвитку дітей певного віку та основними орієнтирами у виборі книжок. Також для кожної умовної категорії читачів було відібрано і проведено огляд-рекомендацію творів сучасних авторів. Але батьки були не лише пасивними слухачами, тому що наприкінці зустрічі на них чекало підсумкове завдання у «Практичній лабораторії».
На столі були викладені у вигляді сходинок книги, які треба було «правильно» розкласти, тобто розподілити згідно етапів залучення до читання.
Батьки до цього підійшли відповідально, адже помилок майже не було. А це означає, що вони надійні порадники та помічники для своїх маленьких читайликів.
Та, незважаючи на безліч порад від психологів і педагогів, шановні батьки, довіряйте своїй інтуїції та враховуйте інтереси і можливості власної дитини.
А на наступному засіданні вас чекає тренінг на тему «Як обговорювати з дитиною прочитане?»
Саме для обговорення цієї нелегкої, але разом з тим необхідної теми зібралися батьки у молодшому відділі на чергову зустріч у школі батьків.
Під час заходу бібліотекар познайомила присутніх з особливостями емоційного і психічного розвитку дітей певного віку та основними орієнтирами у виборі книжок. Також для кожної умовної категорії читачів було відібрано і проведено огляд-рекомендацію творів сучасних авторів. Але батьки були не лише пасивними слухачами, тому що наприкінці зустрічі на них чекало підсумкове завдання у «Практичній лабораторії».
На столі були викладені у вигляді сходинок книги, які треба було «правильно» розкласти, тобто розподілити згідно етапів залучення до читання.
Батьки до цього підійшли відповідально, адже помилок майже не було. А це означає, що вони надійні порадники та помічники для своїх маленьких читайликів.
Та, незважаючи на безліч порад від психологів і педагогів, шановні батьки, довіряйте своїй інтуїції та враховуйте інтереси і можливості власної дитини.
А на наступному засіданні вас чекає тренінг на тему «Як обговорювати з дитиною прочитане?»
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік