14 серпня 2024

Здоров’я завжди в моді! Маратон корисних звичок

Останнім часом, здається, що тільки лінивий не говорить про важливість здоров’я та не дає поради про те, як його поліпшити. І справді, в сучасному світі, не дивлячись на усю могутність медицини, питання епідемій, «молодшання» хронічних захворювань та важливість ментального здоров’я є надто актуальними.
Складне і цікаве явище здоров’я поєднує у собі гарне самопочуття, бадьорість, високу працездатність, позитивний настрій, упевненість у собі, успішність у навчанні, доброту, активність і зрештою - здатність отримувати задоволення від життя. То чи не варто заради усього цього докласти максимум зусиль і розвивати навички здорового способу життя змалку? Бо людина, яка з дитинства, з молодих років, постійно й наполегливо дбає про своє здоров’я, закладає такі стійкі і корисні навички, поведінку та спосіб мислення, визначає для себе основний напрямок – шлях здоров’я.
Які саме життєві навички сприяють фізичному, соціальному та психічному здоров’ю, дізнавайся у розділі «12 корисних навичок начитаного читача», навичка №11:

Зроблено в Padlet
Для наших читачів не є секретом, що до різноманітних активностей, які покращують життя, треба додати читання! Дослідження показують, що звичка читати може зробити людину щасливішою та здоровішою. Читання зменшує стрес та покращує настрій, сприяє відпочинку та покращує психічний стан, тож пропонуємо перевірити свої знання з основ здоров’я у грі «Навички здорового способу життя літературних героїв»:
А ще спробуйте визначити, що буде корисним і дієвим для того , хто піклується про своє ментальне здоров’я:
Важко і одночасно легко бути здоровим, і якщо ви обираєте шлях здоров’я, то крокуйте ним впевнено. Знайдіть собі нове хобі за смаком, читайте цікаві книжки, більше спілкуйтеся с друзями та проводьте час на свіжому повітрі, обирайте корисну їжу, складіть розпорядок дня, більше рухайтесь та заздалегідь сплануйте активності та відпочинок, і у вас все неодмінно вийде, бо всі ваші зусилля, навіть найменші, варті того багатства, яке ви отримаєте у результаті. Тож будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік